Veelgestelde vragen

COVID-19 | Welke maatregelen nemen jullie als de Napoleon Casino's open gaan?

Wij verwelkomen jou graag terug vanaf woensdag 1 juli met de glimlach, maar uw gezondheid en veiligheid én dat van onze medewerkers staat altijd voorop. Daarom hebben wij enkele maatregelen genomen zodat jullie bij de Napoleon Casino’s optimaal in een veilige omgeving terecht kunnen komen. Gelieve volgende zes maatregelen te respecteren:

  • Volg de instructies van het personeel en de richtlijnen die geafficheerd zijn in de speelhal.
  • Zorg voor een goede handhygiëne, en raak enkel voorwerpen aan die je nodig hebt.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch, contactloos of aan de elektronische toestellen in de speelhal.
  • Onze toestellen worden meermaals per dag gedesinfecteerd. Gelieve te hoesten of niezen in je elleboog of zakdoek die je nadien in de toiletten kan verwijderen.
  • Kom niet naar de speelhal als je ziektesymptonen vertoont.
  • Hou 1,5 meter afstand van personeel en andere klanten, uitgezonderd de personen die deel uitmaken van je bubbel.
  • Het dragen van een mondmasker is verplicht. 

Tussen de toestellen is er ook een plexiglas voorzien. Verder zal er desinfecterende handgel ter beschikking liggen.

Play safe, Stay safe.

Zijn er vereisten om binnen te mogen in een Napoleon Casino?

U bent welkom vanaf 21 jaar. Vooraleer u de toegang krijgt tot het casino dient u zich kenbaar te maken met een geldig identiteitsbewijs. Vervolgens wordt er een foto genomen ter registratie en dient u uw identiteit te bevestigen via uw handtekening. U ontvangt dan een spelersbadge die u toegang verleent tot het casino. Bij een volgend bezoek volstaat het om uw identiteitskaart te tonen.

Welke spelen vind ik in een Napoleon Casino?

U kan bij ons terecht voor kaart-, teerling- en roulettespelen op verschillende toestellen. De meeste van onze toestellen zijn uitgerust met enkele interessante bonusrondes om het spelen nog spannender te maken.

Hoe zit het met mijn privacy?

Napoleon Games draagt uw privacy hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat u in een veilige omgeving kunt spelen. Consulteer onze privacy policy voor alle informatie.

Ik weet niet hoe een toestel werkt, kan er mij iemand helpen?

Op onze toestellen vind je steeds een hulpknop terug waar je de speluitleg kan terugvinden. Bovendien staan onze speelhalmedewerkers ook steeds voor u klaar om vragen of problemen direct op te lossen.

Hoe kan ik betalen om te spelen?

U kan zowel met euro’s spelen als met Bancontact. Om het u makkelijk te maken vindt u in elk casino een bill-acceptor. Dankzij deze automaat kan u bankbiljetten invoeren en het bedrag meteen op uw speelkaart zetten zonder langs de kassa te moeten passeren.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

U kan steeds terecht bij een van onze speelhalmedewerkers of bij de Napoleon klantendienst: 078/077.013

Ik heb gewonnen, hoe krijg ik mijn geld?

Uw winst wordt onmiddellijk en met de glimlach ter plaatse uitbetaald. Bovendien zijn deze winsten volkomen belastingvrij.

Ik heb niet genoeg geld op zak of mijn bankkaart, kan het casino mij krediet verstrekken?

Wij verlenen geen enkele vorm van krediet. Ook kredietkaarten (VISA, Mastercard, American Express) worden niet aanvaard.

Kan ik een alcoholisch drankje nuttigen in een Napoleon Casino?

De verkoop en het nuttigen van alcoholische dranken in een speelhal is bij wet verboden.